9 Ekim 2009 Cuma

Motifmatikle Tiftik Şal


2 yorum:

comet70 dedi ki...

sevkut hanımcım anneler gününüzü en içten dileklerimle kutlarım yarın şehir dışında annemin kabrni ziyaret edeceğim için bugünden kutlamak istedim blogunuzu sürekli geziyorum hergün burdayım bizlere olan emklerinizden dolayı teşekkür ederim sadece sizi sürekli takip etmek bana yetiyo çünkü başka bi bloğa gerek duymuyorum gezmek ayrı fakat sürekli değil teşekkürler

SEVKUT dedi ki...

Sevgili arkadaşım inanki bana en güzel anneler günü hediyesini vermiş oldun. Benimde yapmak istediğim tamda buydu işte, karşılık beklemeden paylaşmak, ulaşabildiğim kadar çok kişiyi mutlu etmek. Sizede bir nebze olsun yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.

Sizinde anneler gününüz kutlu olsun, Allah anneciğine yattığı yerde huzur versin canım. Sevgiler.