2 Temmuz 2010 Cuma

Tığişi Çanta Örüyorum



Kendime çanta örüyorum. Bu ilk tığişi çanta denemem oluyor, daha önce hiç örmemiştim. Bu modeli netten beğenip arşivime almıştım. Bu yaz sıcaklarında yün örmek baya zor oluyor. Bende değişiklik olsun diye hafif bir şeyler yapayım dedim. Makrome ip ile 3 no yün tığı ile örüyorum. Dediğim gibi ilk deneyimim olduğu için makromeyi kalın almışım, önce bana baya kalın geldi ama ilerledikçe güzel olacağını düşünüyorum. Çanta için sert olması daha iyi oldu ama baya ip yedi doğrusu. Bu kadarı için 7 tane 50 gr.lık yumak kullandım. Yüncümdede kalmadığı için getirmesini bekliyorum. Ben makromeyi aldıktan sonra başka yerde Çelebi marka makromeleri gördüm. Hem daha ince ve parlak hemde fiatı daha uygundu. Çanta örmek isterseniz aklınızda bulunsun.


Orjinal modelimde bu;



3 yorum:

TATESAL dedi ki...

Canım çantan harika oluyor,ellerine sağlık....bende geçen sene örmüştüm...sayfamda ördüğüm çantaların içinde bir bak istersen...Ben tunus işi ile yapmıştım,uzun tığ şiş kullanarak...Aynısından 4 tane ördüm hediye olarak...Birde siyah-beyaz ördüm...Sevgiler...

tkaitka dedi ki...

Bravo!!

Adsız dedi ki...

I really appreciate your site. Thank you for your insights and guidance.