30 Aralık 2010 Perşembe

Bebek Takımının Açıklamaları



Merhabalar arkadaşlar, bu takımı daha önce örmüştüm ve bilgilerini sonra paylaşırım demişim ve unutmuşum malesef. Gelen istekleri dikkate alıp biran önce bilgi vereyim dedim artık.



Yeleğin yapılışını daha önce burada anlatmıştım. Bu yeleği daha küçük orjinaline göre yaptım. Sayılarını ve şemalarını burada bulabilirsiniz.






Şapkayı daha önce ördüğüm buradaki şapkaya göre yaptım. Sadece örnek kısmını yeleğin ajur örneğinden uyguladım. Geri kalan herşey aynı.




Patikleri ise Altınsaatler arkadaşımdan öğrenmiştim. Çiçeğine ve bilek kısmına ipin renkli kısmını, diğer yerlerinede düz kısmını kullandım.

4 yorum:

tkaitka dedi ki...

Ależ to jest słodkie!
I piękne!

Unknown dedi ki...

HARİKASIN SEVKUTUM HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL BAYILDIM MUTLU SAĞLIKLI ÇOK ÇOK YILARA

Nazan dedi ki...

Kutsevciğim ellerine sağlık.Çok güzel bir takım.Yine çok muntazam örülmüş.
Bu arada yeni yılın kutlu olsun.Yeni yıl ailene huzur, sağlık ve mutluluk getirsin.

SEVKUT dedi ki...

Çookk teşekkürler, sizede herşeyin gönlünüzce olacağı bir yıl olur inşallah.