28 Mart 2012 Çarşamba

Lady Hats




İp: Alize Angora Gold (2 kat)
Şiş: 6 no

Bu güzel şapkayıda bize sevgili Nurcan öğretti. Ben genelde hiç bere yada şapka kullanmam, yakışmadığını düşünüyordum. Ama ilk kez bir bereyi severek kullandım. Gerçektende başta duruşu çok güzel ve çok kullanışlı bir model. Nurcan resimlerle çok güzel anlatmış yapılışını, emeğine sağlık. Ravelry'deki sayfasındada değişik renkle örülmüş versiyonlarını görebilirsiniz.

Ben Alize Angora Gold ipi çift kat yapıp 6 no şişle ördüm. Yumuşacık ve çok güzel ısıtan bir bere oldu.




3 yorum:

meryem dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel

Unknown dedi ki...

gerçekten lady hats olmuş.güle güle kullan.zaten soğuklar da geri geldi.

sılambalım dedi ki...

ellerinize sağlık,her zamanki gibi harika olmuş,beni tanımıyorsunuz ama ben sizin bloğunuzu sürekli takip ediyorum..